روز آخر

































I aM sOme onE elSe

تو منحصر به فردی ، دنبال چی میگردی ؟!

امروز روز آخری بود که می تونستم دوستامو ببینم . دوستایی رو که 3 سال با غم و شادی شون آشنا شدم . با هم خندیدیم براشون گریه کردم برام غصه خوردن . دوستایی که جدایی ازشون برام خیـــــــــــــــــــلی سخته . دوستایی که تنها کسایی بودن که دلم بهشون خوش بود .

می دونم . می دونم بازم چنین دوستایی خواهم داشت اما سختی هایی داره پیداکردنشون که یه بار تجربه کردم و دیگه طاقتشو ندارم . بعضی وقتا هست آدم حاضره بمیره اما یه چیزو دوباره تکرار نکنه . مثل کسی که رفوزه شده و یه سال طولــــــــــــــانی رو باید دوباره تکرار کنه . من نمی خوام دوباره اون روزا رو تکرار کنم . اصن فکرشو که می کنم با خودم میگم اون من بودم ؟ چه جوری تحمل کردم ؟ ایول بابا آفرین !

دل کندن از روزای خوبم سخته ...

فکر کردن به آینده می ترسوندم ... آدمی نیستم که خودم برم جلو و با کسی دوست بشم ... از این می ترسم که تو محیط جدید کسی نباشه که این کارو انجام بده ...

کاشکی می دونستم اونقدری که دلم برای دوستام تنگ میشه ، نصفش دل اوناهم برای من تنگ شه . اما حیف که می دونم بی معرفت  تر ازین حرفان ...

بیشتر از همه یه نفر هست که دل من براش تنگ میشه و دل اون نه ...

N

حتی فکر اینی که ممکنه دیگه یه آدمی مثل منو یادش نیاد عذابم میده ...

 


از کلاس زبان میام . فاینال بود . 92 از 100


دوست داشتن سخت نیست اگر همه مثل "تو" باشند !!

- پیدا کنید مخاطب را !!



نظرات شما عزیزان:

arsam
ساعت3:00---2 تير 1391
و باري ديگر ، وبلاگ ايرانيم (dorod82)، در سرزمين مادريم ايران ؛ توسط تازي صفتان و اشغالگران سرزمينم بسته شد در صورت امكان لينك ما رو اصلاح كنيد

میتی
ساعت20:58---25 خرداد 1391
فقط گوشه چشمی از نگاه خدا برای خوشبختی همه انسانها کافیست

این نگاه را برایت آرزو میکنم ...

**سلام. بلاگ ناناسی داری. خواستی به بلاگ من هم سر بزن مطمئن باش پشیمون نمیشی! منتظر حضور گرمت و نظرت در بلاگ (شهر خلوت) هستم...**
پاسخ: بلاگ "ناناسی" دارم ؟؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
ترنم | پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, |

Ɖɛƨι∂и : zĦaиƉaяк